Peace and Love & Pepes cup!

Publicerat: 2012-07-01
Klockan: 21:29:58
Peace & Love












Så här många kort tog jag på P&L, sen när jag kommer till dörren så får jag reda på att man inte får ha med sig en kamera med mer än ett 200mm objektiv... Då blir man lixom skitglaad, och inte nog med det så fick man lov att betala 50 spänn för att låsa in den "annars slänger vi bort den, för du kommer inte in med den". S U C K

Artisterna var gryma, eller ja, Rihanna trodde hon var i Oslo och inte nog med det så kom hon 45 minuter sent... Hon sjöng också med playback. Allt detta drog ner henne rejält. Men man får väl ha en viss förståelse när hennes farmor/mormor dött. R.I.P

The Shins var klart bäst på hela kvällen! Här är lite bilder jag tog med mobilen.


















Dålig kvalité, I know.
 

Pepes cup.






















Efter en helg av Pepes cup så är man ganska så slukörd. Men det ör ju roligt att folk upptäcker Vansbro!
Felicia fick döma för första gången på Pepes och hon är mycket nöjd!
Nu ska jag se på lite film, ha en bra natt. Hard work work imorn klockan 9 med ogräskompis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan!
Jag är en 16 årig tjej från Vansbro som gillar djur och att fota. Börjar gymnasiet till hösten i Rättvik vilket ska bli väldigt kul!
Jag använder mig av en Sony kamera.
Ha det bra!
RSS 2.0