Räkor på bryggan

Publicerat: 2012-06-21
Klockan: 18:07:57

Ogräsrensning med underbaringen idag. Var sista dagen denna vecka pga av midsommar imorn. Endast
en vecka kvar, skönt!


Stolar och bord framtaget och nymålad brygga. 









Tar mig en mandaring och ser på lite NCIS innan räkätning.



Som sagt, idag har jag varit å rensat ogräs. Moas sista dag, för hon ska på elitläger i Halmstad. Go Moa! Det blir en halv vecka med Ellen ensam.. omg! Haha nejdå men vi har det så trevligt så.
Bilen måste tvättas, och jag måste göra det...

Kommentarer
Postat av: Klas

Vad fina bilder du tar! riktigt fina!

2012-06-21 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hejsan!
Jag är en 16 årig tjej från Vansbro som gillar djur och att fota. Börjar gymnasiet till hösten i Rättvik vilket ska bli väldigt kul!
Jag använder mig av en Sony kamera.
Ha det bra!
RSS 2.0